month / year

Main TOP

2016/05/20

'Out of Tokyo' 2016


PrAg IN JAPAN - 1st EPISODE

'Out of Tokyo'


בעשור האחרון, אני מחליף קידומת, כמידי שנה ל-81+ (יפן) למשך חודש ימים. נסיעותי נועדו גם לצורך חיפוש ומחקר אחר חומרים, מוצרים ויוצרים חדשים לגלריה
אותם אני ואיה-סאן בוחרים, אך בעיקר לצורך חיזוק הקשרים עם היוצרים איתם אנו כבר עובדים. היפנים כמהים למשוב של הסביבה בה הם עוסקים ושל
השותפים אותם הם בוחרים, זאת לצורך שיפור ו/או הבנה יתרה של עשייתם. לאחר שנים של היכרות עם היוצרים איתם אנו ביחסים, הסכימו חלקם להיחשף במקום יצירתם.
בנסיעותי אני נחשף שוב ושוב למראות שובי-לב ולסיטואציות תרבותיות-אנושיות שקשה לפרוט למילים בשל הבדלי תרבויות, אלו גרמו לי למעשה לבחור את עיסוקי כיום.
בהזדמנות זו תוכלו להציץ מעט אל מאחורי הקלעים שבעשייתנו היומיומית בהיבינו – המקום בו מתחיל התהליך, בניית היחסים מול היוצרים לפי הנוהג היפני
ועד להגעת הפריט למדף בהיבינו (חלק מן הפריטים המוצגים הינם חדשים ויתקבלו בהיבינו במהלך השנה).
את נסיעותי אני נוהג לחלק ל'טוקיו' ול-'חוץ טוקיו', אעלה שני פרסומים לרשומון (בלוג), הראשון כאמור 'Out of Tokyo' 
 
"Kaga Onsen", Ishikawa Pref.
SOON! New Carpets at hibino
Spinng →  Dying → Twissting → Weaving / All MADE IN JAPAN

Researching after fabrics materials - huge library of fabrics at Osaka
"One man show" - Yusuke Shimoki. A Sake sommelier among 230 in the world. Kaga-shi, Ishikawa.
Ryota Aoki - start planning the exhibition for hibino!

Main BOTTOM